Chceš byť fit a stehná mať pripravené na ďalšie horské výzvy? Inšpiruj sa 8 základnými cvikmi, ktoré ťa perfektne pripravia na návrat do hôr!

Tieto cvičenia nemusíš robiť denne, avšak pri pravidelnom tréningu sa ti tvoje svaly zaručene odmenia. 

Chceš vedieť, ktorých 8 cvikov odporúčame, či je jar alebo jeseň? Poďme si to pozrieť bližšie.

 

8 cvikov pre dobrú kondičku nielen na zjazdovkách

Cvik prvý: Poskakovanie

Cvik 1: Poskakovanie

Ako správne poskakovať? Podrobný opis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázok alebo názov cviku.

  

Cvik druhý: Zjazd

Cvik 2: Zjazd

 Ako cvičiť zjazd? Podrobný opis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázok alebo názov cviku.

  

Cvik tretí: Výpad

Cvik 3: Výpad

 Ako urobiť výpad? Podrobný opis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázok alebo názov cviku.

  

Cvik štvrtý: Harmstringy

Cvik 4: Harmstringy

 Ako precvičiť harmstringy? Podrobný opis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázok alebo názov cviku.

  

Cvik piaty: Triceps

Cvik 5: Triceps

Ako posilniť tricepsy? Podrobný opis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázok alebo názov cviku. 

  

Cvik šiesty: Brušní svaly

Cvik 6: Brušné svaly

 Ako spevniť brušné svaly? Podrobný opis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázok alebo názov cviku.

  

Cvik siedmy: Kreslite osmičky

Cvik 7: Opisujte osmičky

 Prečo opisovať osmičky? Podrobný opis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázok alebo názov cviku.

  

Cvik ôsmy: Posilňovanie lýtok

Cvik 8: Posilňovanie lýtok

 Ako posilniť lýtka? Podrobný opis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázok alebo názov cviku.